BeFunky_4 col 72px.jpgJe ziet in de manier waarop ik mijn werk benader twee rode draden. De eerste is de samenkomst tussen beleid en praktijk. Uitvoeren puur om het uitvoeren komt bij mij zelden voor. Een vraag die begint met ‘waarom’ hoor je mij dus regelmatig stellen. Nee, dat is geen pietluttigheid, zo’n vraagt zorgt er gewoon vaak voor dat zaken efficiënter gaan.

De tweede rode draad is de wisselwerking tussen communicatie en bedrijfscultuur: Mijn fascinatie voor bedrijfsculturen werd zo’n twaalf jaar geleden gewekt. Waarom handelen mensen op een bepaalde manier, wat motiveert ze, hoe gaan mensen met elkaar en hun werk om? Dat heeft een directe relatie met de cultuur van een organisatie. Of en hoe communicatie werkt, ook.

 

`De mensen met wie ik werk leren mij, mijn kwaliteiten en
(on)hebbelijkheden snel kennen. 
Ik voel me opperbest in complexe
situaties die vragen om een samenspel van kwaliteiten.

Ik ben kritisch naar mezelf en opmerkzaam naar anderen die
samen met mij één ding willen doen: het verschil maken."

 

Enkele van mijn ervaringen | projecten:

  • Communicatieve inzet bij een meerjarig reorganisatie- en cultuurtraject binnen een onderzoeksinstelling
  • Begeleiding van een internetmarketingbedrijf naar een klantgerichtere en doelgerichtere manier van werken en de communicatieve invulling hiervan
  • Adviestrajecten rondom positionering, imago en huisstijl van trainingbureaus
  • Bladmanagement van het personeelsblad van een marktleider in de agribusiness
  • Communicatieve invulling van (overheids)programma's of projecten ter verbetering van de publieke dienstverlening
  • Communicatieve interpretatie en ontwikkeling van diverse klantgerichte internetfilms en interne bedrijfsfilms van een nationale verzekeraar
  • Ontwikkeling van visie en beleid van communicatie voor een herindelingsgemeente.

Hier vind je mijn verkorte curriculum vitae.